Tweak Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tenkte jeg skulle prøve eggløsningstester selv om jeg har pcos. Det var tilbud på billige-tester, he he, og gynekologen sa at jeg var mildt belastet av pcos. De testene jeg har tatt de siste tre dagene har alle vært negative, men da tenker jeg at testene i allefall vil fungere når jeg får el? For hvis el-tester alltid er positive hos de som er hardt belastet av pcos, og negativ med meg utenfor eggløsning, så vil de bli positive med meg når jeg får el? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har pcos og fikk negative el-tester når jeg ikke hadde el. De slo alltid positivt ut ved eggløsning, og etter litt prøving ble det klaff også! Lykke til :-)
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Det samme har jeg opplevd!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har også positive tester ved EL og negative tester utenfor EL. Tror du må ha virkelig forhøyede verdier for å slå ut positiv hele tiden.
blirjegsnartmamma Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 jeg har pcos, og ikke eggløsning overhodet av meg selv.. Så jeg har aldri fått en eneste positiv test..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå