Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Guttungen: Pappa hvor kommer babyen fra? Pappa: Hmmmmm... Den bestiller vi på sykehuset,også kommer den inn i magen til mammaen. Så må den være der litt,så drar man på sykehuset å tar den ut. Guttungen: Kommer den ut av navlen? Pappa: Ja.. Det er helt riktig.... Guttungene sitter å tenker litt før han sier: Det tror jeg ikke noe på,jeg har nemlig hørt noe annet av ei i barnehagen. Pappa: Å??? hva da?? Guttungen: At gutten putter tissen sin fort inn og ut av jentetissen noen gange,så kommer det et lite frø ut av guttetissen som blir til en baby. Pappa: Ehhhhh.... Javel ja.... Guttungen: Da prøver du det neste gang da pappa,jeg vil nemlig ha en lillebror ikke bare en lillesøster. Pappa: Hvis du sier det så.... Guttungen: Ja!! Også kan jeg å lillesøster se på..... Fin samtale ved frokost bordet i dag... Hehehe
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Hvis du får den ved frokostbordet er du heldig. Jeg fikk den på t-banen i rushtida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå