ta|ie Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Fram mot denne IKM har jeg valgt å ikke se på noe tegn til graviditet. Men allikevel kom det noen endringer jeg ikke hadde hatt før i det hele tatt: Etter EL ble brystene mine ømme (litt lenge syns jeg) Jeg har hatt litt mildere form for menssmerter i ca en uke nå. 2 dager før IKM fikk jeg bitte litt lyserosa utflod. Dagen før IKM hadde jeg bitte bitte litt mørke brun utflod. (Jeg pleier å ha enten mensen eller ikke, ikke noe små tull før ekte mensen) Vært litt kvalm. Og det værste av alt jeg vil ikke ha sjokolade i det hele tatt!! Orker ikke tanken på det! (Og jeg er en ekte sjokoman! Spesielt uka før mensen ) Det har seg sånn at jeg i dag på IKM ikke har noe annen utflod enn vanlig... Og har tatt en test. Den ble svak positiv!!! Jeg jubler litt for meg selv. (Med forbehold at det kan endres) Må ta nye tester før jeg tror på det. Blir vel å kjøpe nye på mandag. Hva tror dere?? Tror dere det er stor kjangs for at jeg er gravid?
atsjo Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Tipper du er gravid når du fikk svaak positiv da!! men man vet jo aldrig så sier et forsiktig gratulerer:) Håper testen blir sterkere imorgen:)
ta|ie Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Håper!! Samboeren min har puls på 220 sier han Gleder seg fælt til å få vite 100% om jeg er gravid. Og så er han så nervøs for at neste test skal være negativ. Jeg skal nok skrike ut på mandag: JIPPI GRAVID. Eller:.....negativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå