rigmora Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hei, magen min er blitt kjempestor! Men den skal bli enda større!! Ikke skjønner jeg hvordan det skal gå.. men har ikke fått noe strekkmerker enda og håper på å slippe unna.... når er det mest vanslig at de dukker opp isåfall??
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Ser jeg har fått litt nye nå. Er i uke 34. Men om det er en tid som er med vanlig. Det hvet ikke jeg.
Nå da? Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har ikke fått strekkmerker og er i uke 37. Ikke alle som får det (har hørt at det er litt arvelig), dessuten så skjer det langt nedi huden i såfall og dermed er det ingenting å gjøre med... men en god olje på magen og litt massasje er jo bare godt!!
Lillegutt ble storebror Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Man trenger ikke få strekkmerker, er i mitt 2.svangerskap å har enno ikke sett noe til strekkmerkene. takk å pris for det, men kan vel si jeg har en tøyelig hud kanskje? ;0)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 mitt forrige svangerskap kom de en uke før fødsel (fikk 3 dager før termin) nå er det 8 dager til termin, har ikke fått noen nye. De jeg fikk forrige gang var nesten ikke synlig før de samme blomstret opp igjen :-)
har spire i magen min Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Det der er det ikke noe fasitsvar på, men jeg selv har aldri fått strekkmerker. Dette er min andre graviditet og jeg er 34 uker på vei og har fortsatt ingen merker. jeg er lang og tynn og hadde en veltrent mage før graviditeten. Legen sier at det har en viss betydning at huden er trent fra før da den blir mer elastisk...men jeg vet ikke hva som er riktig i denne sammenheng.
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Har ikke fått noen strekkmerker enda ( er i uke 30), men.... Har 3 barn fra før og gått opp 30 kg i 2 svangerskap. Ingen strekkmerker her og håper de ikke kommer denne gangen heller. Håper, håper......
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Jeg er uke 31 og fått mine første små strekkmerker ved siden av navlen.. buhu... de er ikke så lette å se, men redd for at når de først begynner å komme så kommer det fler :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå