Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Torsdag måren våknet jeg av at jeg kjente murringer i korsryggen,fikk faktisk en følelse av at nå er det ikke lenge til det skjer noe. da jeg gikk på do så kom litt rosa slim,det gjorde det hver gang jeg gikk på do utover dagen. i 12 tia på dagen begynte murringene i korsryggen,og jeg satte i gang å støvsuge og vaske gulv hehe. på kvelden sånn i 7 tia så ble jeg plutselig utrolig trøtt,og jeg sovna på sofaen. Våkna kl 21 av at jeg hadde vondt framme i magen,og i korsryggen. kjente at jeg begynte å få rier,men ville ikke håpe på noe,da jeg hadde vært på føden 5 dager før med rier som ikke hadde noen effekt.. men denne gang så tok riene seg opp,jeg reiste på føden rundt 23:30... da jeg kom opp der begyntte jeg å lekke till foster vann trodde jeg,men det viste seg å ikke være det,tynn utflod så jordmora. riene kom hele tiden,di var så utrolig vonde,jeg avtalte av jeg ville ha lyst gass og akupunktur. og badekar rundt kl 00:15 så fikk jeg komme meg på en fødestue,og satte meg i badekaret med en gang. hadde så utrolig vondt!! i 2 tia så hadde jeg bare 3-4 usle cm åpning,da ble jeg lei meg!!! og da fikk jeg lystgassen hehe,sambo holdt på å le seg i hel av meg,der jeg plutselig satt å sang,jordmor spurte om hun skulle massere ryggen min når jeg hadde rier,trengte vel ikke det,jeg har aldri hatt det bedre svarte jeg så tok di vannet på meg,og da begynte smertehelvete som jeg kalte det for. riene kom oftere og di ble så sinnsykt intense!!! dette var rundt kl halv 5 ... da jeg hadde 9 cm åpning rundt kl 04.50 så følte jeg at jeg måtte presse,jordmor sa at jeg ikke skulle gjøre det,men jeg brydde meg ikke,for adrian sko ut!! så jeg pressa og pressa og pressa,og vips så var han ute hadde kun 4 pressrier (PLUSS DA JEG PRESSA UTEN PRESSRIER HEHE) så sånn set tvar dette en fin fin fødsel men kan helt ærlig si at det var syyyyykt vondt og jeg vil IKKE gjøre dette igjen-..isåfall så skal jeg vudere epedural... Kl 05:05 kom adrian til verden i uke 37+4 og veide 3120gram,48 cm lang og 33 rundt hodet. Husker jeg tenkte HERREGUD FOR EN LITEN BABY!! med en gang jeg så han,og det synes jeg enda han er,hehe.. han har begynt å bruke meg som smokk har jeg merket,så jeg har gitt beskjed til sambo om at han må ta me en smokk hit i dag,for jeg er sååååår Stakkars sambo fikk høre det maaangen ganger av meg under fødsel,IKKE SE PÅ MEG;IKKE TA PÅ MEG GÅ VEKK DIN DUST var noen av tingene jeg husker jeg har sagt til han hehe..men han er ikke sint for det hehe. elsker han <3 Håper å få reise hjem igjen i dag da lengter etter å være hjemme i min egen seng... Lykke til til alle dere som skal føde,synes vi damer er helt utrolige som klarer det der jeg klem fra Lene
Nr. 4 på vei Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer så mye! Kos deg videre med prinsen din!:-)
Paulita Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer så mye med det lille mirakelet Kos deg masse med den flotte gutten!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer så masse med Adrian:-) Håper min John Adrian kommer snart!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå