smeh Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 er nå 26 uker på vei. Har hatt mye utflod hele svangerskapet (beklager detaljer) men de to siste dagene har det liksom rent. Kan det være fostervann lekkasje?
Kjærlighet <3 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Kan være greit å få det sjekket ut... Men jeg trodde jeg lekket vann forrige gang jeg var gravdi, var da nærme termin. Men det visste seg at det var veeeldig tynn utflod, nesten som vann.. Så det trenger ikke være vann, men om det fortsetter ville jeg fått det sjekket for å være på den sikkre siden *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå