millere Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har ved to tidligere anledninger (er inni 9.pp) testet positivt på digital cb to dager foer IKM, for så å likevel oppleve at mensen kommer et par dager senere. Den ene gangen hadde jeg tydelige symtomer på graviditet foer testing, den andre gangen ikke. I går testet jeg nok en gang positivt foer to dager foer el og denne gange har jeg ogs hatt symtomer. Men har en foelelse av at jeg vil få mensen ila. helgen likevel! Vi har et barn fra foer, men det er noen år siden. Jeg har vaert hos gyn som sa at hvis dette skjer en 3. gang så vil hun sjekke oss mer ut. Jeg har tatt blodproever begge gangene jeg har vaert der og den ene gangene var verdiene så hoeye slik at det tilsvarte gravid...Ingenting feil er det heller å se i underlivet (ingen knuter ol.) Dette er veldig frustrerende. Hvis disse testene er 99% sikre, hvorfor blir jeg ikke gravid likevel da??? (tar sorgene på forskudd nå, men når man får en foelelse av at mensen er på vei så tar man sjelden feil...)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Høres ut som om du har hatt noen kjemiske graviditeter. Dvs. en graviditet som aborterer så tidlig at TR kommer som normalt. Er enig med legen din, skjer det en gang til, få det undersøkt. Kan være greit å finne ut hvorfor spiren ikke fester seg ordentlig
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har hatt to kjemiske graviditeter siden mai 08. Nå er jeg gravid og 6 uker på vei. De gangene jeg har hatt kjemiske graviditeter har jeg testet før IKM, og gynekologen min forklarte de positive testene med at mange egg snisser slimhinnen uten å feste seg og at man ved å teste før IKM kan oppleve positiv test. Han sa at dette var veeeeldig vanlig men at man oppdager dette i.o.m at man tester før man "burde". Han understreket at selv om man opplever dette, så er det INGENTING gale med kvinnen Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå