jenny33 Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Da klaffet det for oss, i 4.pp. Hadde IKM forrige søndag, og har testet hver andre dag siden, men har bare fått negativt resultat. Først i dag, 6 dager etter IKM fikk jeg positiv test :-) Symptomer : ingen, untatt uteblivende mens. Lykke til alle sammen ! :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer så myyyye!! ) Når har du termin?
jenny33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 25. august. Spennende :-) Du da ? Ser du har dott i magen:-)
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 GRATULERER!!!! tok du Clear Blue test eller?? og morgen urin?? Jeg venter IKM den 23 des. og tok test i går kveld og i dag på morgen.. men var bare suuuper svake skyggestreker :/ er så utolmodig.. går jo rundt her og lurer på om jeg er gravid eller ei??? sliiitsomt:O men får kjøpe meg en CB digital vel Noen som vet om den slår ut liike tidlig og liike lite hcg som vanlig test hvis det bare er skyggestreker på vanlige tester mener jeg??? men hvis jeg er gravid så har den jo steget uansett frem til mandag
jenny33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 I går kveld tok jeg en billigstrimmel som gav en svak skyggestrek, ble kjempegira, og hadde store problemer med å få sove:-) I dag tidlig tok jeg nok en billigstrimmel - denne viste nå en mye tydeligere strek. Tok da en CB som jeg hadde liggende,og YES - Gravid:-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror jeg har termin 1. sept. Er litt usikker på når IKM min egentlig er. Tror IKM er idag eller imorgen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå