Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 og gjestene har gått hjem, stua er rydda, oppvaskmaskina durer og jeg skal legge meg på sofaen med bok. Natta er definitivt best.
Ulme Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Oh lykke, jeg sitter bare å venter på at min bedre halvdel skal legge seg, da skal jeg drikke flere glass vin og gluggihjelkose meg! ....syns han ser litt trøtt ut nå
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Min engelske svoger har ødelagt den sangen for meg, ved å synge "Det snør, det snør, tickle my bum" i går. Nå sitter den strofen fast i hodet mitt og jeg vet at sangen aldri mer blir det samme....
Tokatter_USA Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hvor mye snør det da? Skal vedde på du ikke har så mye som oss! En halvmeter nå, tenker jeg. Vi var på tur med hest og slede i dag, dombjeller og fallende snø. Vakkert! Bare nakne løvtrær, nesten ingen bartrær, men likevel vakkert. Oppvasken er langt fra tatt, men jeg sitter her med et glass vin og ganske god samvittighet. The littlest pet shop er nettopp innkjøpt, samt et skikkelig sett med Lego. Hun ønsker seg ikke Lego, men trenger det. God samvittighet, fordi både hennes og mitt ønske er innfridd. Ett glass til.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Grrr, denne tråden burde ha dødd, for all snøen har regna vekk og det er ikke tegn til vinter. Sledetur høres superdeilig ut... jeg holder meg til pledd og sofa.
Patetica fåkksi Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Takk skarru ha FletteMette! Her er det sol og sommer :/
Patetica fåkksi Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Forresten; skriv navnet til en viss naturmedisinmann og på en-to-tre så er hele tråden vekk vekk vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå