Karomamma Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Lenge siden jeg har sett deg her inne! Håper du ikke er helt elendig i skrotten, men at fraværet "bare" skyldes juleforberedelser Eller er du lei av teknikken til DIB? He he, det har ikke vært lett å skrive her inne i det siste. Uansett, håper du har det bra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 He he he takk som spør, jeg er ikke helt skral.... Men litt:-) Har vært på julebord fra i går til i dag.....trøtt jeg:-) Ellers er jeg sånn passe ødelagt da jeg tok julevask av gulvene på torsdag....... Men nå skal jeg ikke vaske mer, bare støvsugeren rett før gjestene kommer på onsdag. Ellers svarte jeg litt her om dagen, men vips dagen etter var svarene borte. Og sånn går nu dagan:-) Nå har juleferien begynt, og i morgen stiller vi friske og raske på Putti Plutti Pott i Spektrum. Og så ligger det jammen meg julekort til noen dibbedamer på kjøkkenbenken....... Men de kommer fram før jul, tror dere ikke??? Jeg hadde ikke nok konvolutter...... og innen jeg fikk kjøpt det var det helg igjen:-)
♥Snulder Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Hei på deg MSB! Har dibbetrollet spist opp innleggene dine også ja;=)
Gummelillan Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Hm, er det et dibbetroll som spiser innlegg her? Er vel for at vi er så slemme og skriver så styggt om alt og alle det da...? He, he. Neida, skjønner at det er litt kluss med teknikken her for tiden. Prøvde meg inn her en dag i forrige uke og da begynte jeg å lure på om jeg var nektet adgang til hele forumet?! Aldri godt å vite vet du ;-) Håper både du, MSB og alle de andre flotte damene her inne koser seg glugg ihjel i julen og så treffes vi til et forhåpentligvis mer stabilt DiB-nett på nyåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå