Karomamma Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Juleferien har begynt og freden har senket seg i heimen. Karopappa er på juleavslutning med dartsgutta og jeg har pakket. Og pakket. Og pakket... Jula er et pes å pakke til. Må jo ha med pynteklær, kåper, støvletter, pensko og strømpebukser, for ikke å snakke om uteklær, luer, fleece, skidresser, ullundertøy, gamasjer, skisko og jeg vet ikke hva... I tillegg har jeg lovet å ta med noen julegaver for en venninne som har reist i forveien uten bil. "Noen julegaver" viste seg i år å være en diger flyttekartong med lokk og to stappfulle IKEA-poser... Ha ha, håper Karopappa er skikkelig trøtt i morra når bilen skal pakkes, så han ikke registrerer hvor mye vi skal ha med oss. Det er godt vi ikke bruker vogn lenger MEN, nå er vi to jentene klare til kjøreturen i hvert fall! Det kommer til å dukke opp en ny dobbel-CD i kalenderen i morgen tidlig med "Fotball er supert" og "Sommer og skolefri", så da er underholdningen i orden. I tillegg har vi Askepott og 24 episoder av Barnas Superjul på DVD. Det skulle bli sånn cirka 10 timer med film, det. Selve kjøreturen tar bare 4 timer, så jeg krysser fingrene for at det går greit. Jeg gleder meg til å komme hjem!! Mamma og pappa venter på oss (de har ringt hver dag denne uka for å snakke med Karosnuppa, he he) og det gjør kusine og fettere, tanter og onkler også. Herlig!!! Jeg sier ikke god jul riktig ennå, for jeg regner med det blir litt dibbing på Sørlandet også. Pappa skryter nemlig av sitt nye superraske bredbånd, så det må selvfølgelig testes behørlig. Ha en fin adventshelg!! Håper dere ikke er altfor utslitt nå da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Dere kommer til å kose dere glugg i hel:-) Med fine store familien og all god mat og artige mennesker:-) God tur nedover, kjør pent og ha en super helg dere også! Og du, jeg er overhodet ikke stresset og det er deilig å kjenne......det går jo an:-))) Man trenger bare legge opp løpet riktig rett og slett:-) Det er deilig å gå inn i juletiden med ro i kropp og sjel! Og ikke stress som knyter hele kroppen.............Tror rett og slett jeg har blitt så voksen at jeg ikke gidder lenger:-)
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Heheh kjenner til det der, man må ha med utstyr og antrekk for enhver anledning i juletider, noe helt annet en sommerkofferten. Dere er helt klart forberedt for kjøreturen ;-) Koselig å møte fam. Jeg for min del skal jo ikke overi år........og det er litt rart (men bittelitt deilig også.......) Det blir jo sånn at man går litt oppå hverandre i en uke el. to, men mest kos er det, så absolutt :-) Kos dere masse, men regner med at du sier hade før kjøreturen starter :-)
♥Snulder Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Hoho! Juleflytting er ikke bare-bare;=) Kos dere masse med familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå