Gå til innhold

Begynner å bli lei all prøvinga jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt lei all prøvinga med intet resultat... Jeg sluttet på minipillen i begynnelsen av juni... fortsatt ingenting.. Har mensen som en kl hver 4 uke og kjenner at jeg har el men det går ikke...

Begynner å bli bekymret for at haste keisesnittet med førstemann kanskje kan ha ødelagt noe? Hva er sjansen for det? :-s Sukk begynner å bli lei. Nå er to av mine venninner fire mnd gravid med nr to og de prøvde ikke en gang å bli gravide... sukk.. Hadde ikke forventet at det skulle ta så lang tid... Må inrømme at jeg begynner å bli litt utålmodig. Nå har vi ikke sex så ofte som vi kanskje burde.. Med en jente på 3 år som stadig sover dårlig eller er syk eller så er vi trøtte, så går det jo litt ut over prøvinga også. Men jeg trodde da virkelig at det i løpet av et halvt år skulle slumpe til å treffe noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg utrolig godt! Jeg er kun i 2 pp så jeg skal ikke klage. Men vi brukte lang tid på nr 1 og da var jeg ganske utålmodig på slutten ja... Håper virkelig ikke det går like lang tid denne gangen. Bruker du EL test? Jeg brukte ikke det sist, men har hamstret nå og håper det kan fremskynde prosessen. Det er heller ikke like mange prøve anledninger nå som vi har en liten i hus.

Hvor lang tid brukte dere sist?

Tror ikke hastekeisersnitt har noe å si, men er du usikker så hør med legen. Ellers så ba legen min meg om å komme tilbake dersom jeg evt ikke var gravid innen 1/2 år for å finne ut hvorfor. Men håper jeg slipper det... Men kanskje du kunne fått noe hjelp, evt være i systemet dersom det skulle la vente på seg...

Håper vi blir mammaer i 2009!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...