(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg vet nemlig at jeg har den vakreste ungen i verden! mohahahah.. Bare se på min bakermester harepus.. fnis.. www.tinkerbelle.blogg.no
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 hUN er VELDIG NYDELIG, sTINK.. DRIT og dra, caps lock..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 lol.. du skriver som en fjortis kjipe-laila! knis.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Djeeez, lix.. avslørte meg der, azzz.. kan'ke'ru værra gem å ikke si're te no'n, a?
Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Ganske saa sot den jenta di, men min er jo sotere da, det maa jeg innromme.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2008 kjipe hahaha. snakker ungdommen sånn i dag da du? gem og kan'ke'ru? trodde det var sånn vi snakket når vi var unge jeg.. eller iallefall jeg da .. sånn ala ronny og randi og bølgebandet! knis. sikle.. hehehe jojo..seff!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Haha,jeg stagnerte på fjortisstadiet... Fjortisfyll, fjortis.hmm..prææææik.. sånn ærre bare. yo
Marsipan❤grisen Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Hehe, jeg digger fortellingen om myrsnipa, men du er ingen myrsnipe. Jenta di var veldig søt.
Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Ja, ungdommen snakker jo saann da. Jeg for eksempel.
Lykke X 4 Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Nydelig jente Jeg har to nydelige gutter Unger er skjønne!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2008 ja, vettu..alle unger er skjønne. jeg har en hang til å si at ikke alle babyer er pene men de fleste blir vakre når de blir litt eldre og får litt mer personlighet og egenhet. knis. lille var ingen vakker baby(det så ut som asbjørn brekke var faren hennes. han fra nissene på låven med juleappelsinen vettu. jeg synes hun er såå vakker nå da. hehe.
Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #12 Skrevet 19. desember 2008 Min var sot som baby ogsaa, men klart - ikke saa rart, jeg er jo moren!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2008 ja.. jeg tror mine vakre trekk kommer bedre frem nu! ;p
Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #14 Skrevet 19. desember 2008 Ja, det er saa fint aa se det. Kan beundre seg selv i en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå