Gå til innhold

Jeg er da ingen myrsnipe!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet nemlig at jeg har den vakreste ungen i verden! mohahahah..

 

Bare se på min bakermester harepus.. fnis..

 

www.tinkerbelle.blogg.no

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol.. du skriver som en fjortis kjipe-laila! knis.

 

 

Skrevet

Djeeez, lix.. avslørte meg der, azzz.. kan'ke'ru værra gem å ikke si're te no'n, a?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ganske saa sot den jenta di, men min er jo sotere da, det maa jeg innromme.

Skrevet

kjipe

 

hahaha. snakker ungdommen sånn i dag da du? gem og kan'ke'ru? trodde det var sånn vi snakket når vi var unge jeg.. eller iallefall jeg da .. sånn ala ronny og randi og bølgebandet! knis.

 

sikle..

 

hehehe jojo..seff!

 

 

Skrevet

Haha,jeg stagnerte på fjortisstadiet... Fjortisfyll, fjortis.hmm..prææææik.. sånn ærre bare.

 

yo

Skrevet

Hehe, jeg digger fortellingen om myrsnipa, men du er ingen myrsnipe. Jenta di var veldig søt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, ungdommen snakker jo saann da. Jeg for eksempel.

Skrevet

Nydelig jente :) Jeg har to nydelige gutter :) Unger er skjønne!

Skrevet

ja, vettu..alle unger er skjønne. jeg har en hang til å si at ikke alle babyer er pene men de fleste blir vakre når de blir litt eldre og får litt mer personlighet og egenhet. knis.

 

lille var ingen vakker baby(det så ut som asbjørn brekke var faren hennes. han fra nissene på låven med juleappelsinen vettu. jeg synes hun er såå vakker nå da. hehe.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Min var sot som baby ogsaa, men klart - ikke saa rart, jeg er jo moren!

Skrevet

ja.. jeg tror mine vakre trekk kommer bedre frem nu! ;p

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, det er saa fint aa se det. Kan beundre seg selv i en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...