zombie Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg vant en del auksjoner der i oktober. betalte og fikk pakken. men da jeg åpnet den manglet halvparten av innholdet, som jeg jo allerede hadde betalt. sendte mail og klaget. joda dette var en liten glipp, varene mine skulle bli ettersendt. nå har det gått 2mnd og jeg har ikke sett snurten av varene eller pengene mine. ikke svarer de på mailene mine heller. så tenk dere om to ganger før dere byr på varar der i fra!!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Vi har heldigvis bare positive erfaringer med Gooba Du kan jo true de med forbrukerrådet eller tv2 hjelper deg så blir det fart i sakene
zombie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 det har jeg allerede gjort. sendte en siste mail for et par dager siden, om at jeg gav dem tre døgn til å ta kontakt og ordne opp. visst ikke ville jeg politi anmelde dem. fristen er ute i morgen, og har fortsatt ikke hørt noe, og nå har de slettet brukernavnet mitt
Ajam Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Så utrolig kjipt! Håper det ordner seg. Er det snakk om mye penger? Selv var jeg kjempe fornøyd med både varene og sørvisen da jeg handlet fra de.
blåbæret Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Får håpe du bare har vært skikkelig uheldig. Jeg har bare positivt å si om dem, men det er en stund siden jeg kjøpte noe derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå