NickNoLte Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 har kjøpt en sånn en. har ikke pakket den ut enda, men tester den ut litt, og den er slik at etter en liten stund på "dalende bokstaver"-spillet, så sier den at den logger av.... etter kun to bokstaver... er det fordi den står på en sånn "spar batteri - modus", at den ikke er helt på? den kan jo ikke logge av sånn , så raskt... noen som har det forresten, og syns det er en bra leke. hørte at den skulle være så kjekk... min er 3 år....
Mille** Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Aner ikke, men håper den funker for her kommer det til å ligge en sånn en under treet til 3 åringen her i huset. ;o)
PAVEEL Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 aner heller ikke, men håper også de jeg har kjøpt funker, både 2 åringen og 4 åringen får en sånn:-)
NickNoLte Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 de funker nok!!! :-) det er vel en knapp bakpå som skal til :-) jeg skal gi det til en 3 åring, og har lurt på om han er for liten, og at det heller er 5 åringen som kommer til å leke med den.... men hvis din 2 åring får, så er det nok kjekt for 3 åringn min og ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå