Norwegian by injection Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Var på kino ikveld. Svigermor var hjemme hos oss og passet ungene (ink. minsten på 15 mnd. som hoster og er fryktelig forskjølet). Svigermor sier at hun har gitt han homeopat medisin (noe som jeg er ikke kjent med i det heletatt og er egentlig litt skeptisk). Etter at hun reiste så jeg på flasken og den gikk ut i 05-2005!!??!!.....Nå er er sur og sint! Hva synes dere?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Ville blitt sur om det blei gitt medisin jeg ikke visste om, ja!
Lilletrollogmamma Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Det er naturmedisin, og ikke farli. Men det er bare å gjøre henne oppmerksom på det og si at du ikke ønsker at barna dine skal få medisin uten at det er klargjort med deg:)
Mom2Two Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg hadde eksplodert om noen hadde gitt min unge homeopatmedisin uten å konferere med oss først. Homeopatmedisin er ikke nødvendig der og da, og en barnevakt skal ikke gi medisin "for moro skyld". Jeg synes en barnevakt kun skal gi f. eks paracet ved veldig høy feber, eller medisin avtalt med foreldrene, evt. livreddende førstehjelp. Hun mente sikkert bare godt, men jeg hadde blitt lynings!
Mom2Two Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Naturmedisin kan fra tid til annen være veldig farlig!
miapia Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Skal ikke sånt tilpasses pasienten da? Ville ikke blitt veldig sint, men gjort det klart at medisiner skal avklares med dere.
brooklyn Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 personlig hadde jeg blitt sur fordi hun hadde gitt han medisin uten å konferere med meg først, men når det er sagt, hadde jeg ikke blitt fullt så sur hvis det bare var homeøpatmedisisn som jeg ikke har noe tiltro til i det hele tatt, og derfor anser det som fullstendig ufarlig. Men jeg hadde gitt beskjed, selvsagt.
Alba44 Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Jeg syns ikke hun skulle gitt han det uten å spørre dere først.
Norwegian by injection Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2008 Men tror dere at det er farlig siden medisinen gikk ut på datoen for over 3.5 år siden?
miapia Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Vet ingenting om det, men skriv et nytt innlegg der temaet er beskrevet i overskriften så får du kanskje gode svar fra noen som kan det...
Norwegian by injection Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2008 Ok, takk miapia :-)
OsloMor Skrevet 19. desember 2008 #12 Skrevet 19. desember 2008 Hadde bllitt rimelig grinetet dersom noen ga ungene mine medisin, bortsett fra legen og oss. Det verste som kan skje med alminnelige medisiner som er gamle er vel at de ikke virker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2008 #13 Skrevet 19. desember 2008 jeg hadde blitt forbannet ja!!! det er ikke så lenge siden en fyr i lillestrøm døde av medisin fra en kvakksalver!!
Ranveig R Skrevet 20. desember 2008 #15 Skrevet 20. desember 2008 Eg hadde blitt rasande om nokon hadde medisinert ungane våre uten å avtale med oss (ev. ringe og spørre) først, homeopatmedisin eller annan medisin, utgått på dato eller ikkje.
Norwegian by injection Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. desember 2008 Dytter opp denne.
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #17 Skrevet 20. desember 2008 Jeg hadde blitt rasende, først og fremst fordi hun hadde gitt h*n medisin i det hele tatt, også selvfølgelig for at det var gått ut på dato for en evighet siden. Min svigermor hadde fått høre det med renter;)
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 Jeg mener å ha lest at naturmedesin ikke har holdbarhetsdato i likhet med andre medisiner, så ville ikke tro det at den har gått ut er noe problem, men skjønner du blir irritert! I alle fall når de gir h*n medisin uten å konfrontere med deg først..
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 til hun her oppe: homeopati er jo ikke akkurat kvakksalveri, da. *uvitende menneske*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå