Gå til innhold

Utfloden etter EL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pleier deres å være da?

Mener så sikkert att jeg før ikke har hatt noe særlig med utflod etter EL...men det har jeg nå+++mye stikking og murring i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, Tjorven, dette høres spennende ut (man vet man vil bli gravid når man synes det er spennende både med egen og andres utflod ;-)

Har ikke fullstendig oversikt over denne utfloden, men mener å huske at jeg hadde hvitaktig utflod ca en uke før ikm ved forrige graviditet.

Skrevet

Hehe-ja mye rart man syns er spennende i denne prøvingen gitt:)

Jeg mener også å huske det fra forrige graviditet...men ble litt usikker..

Skrevet

ja,dette er veldig spennende!:) jeg har også det...hatt hvitaktig utflod i ett par dager nå.vondt i magen og underlivet i nesten to uker.trodde egentlig at jeg skulle hatt mensen nå,rundt disse dager...

Skrevet

Det er så sant at man merker godt at man vil bli gravid, når man blir interessert i hverandres utflod!! :0) *ler*. Jeg har også veldig hvit utflod. Min pleier ikke være det... Men jeg tror ikke jeg har mer, men nå er det lissom litt i trusa hver kveld... Er det er godt tegn?? Som jeg har skrevet andre steder her så kjenner jeg så og si ingenting. Kjenner jo av og til litt stikk eller andre ting, men det gjør jeg jo ellers også. Men jeg pleier å ha litt såre pupper på denne tiden, men det er de ikke nå.

Åh. Skulle ønske julaften var i morgen. og det er ikke for at jeg har lyst på ribbe og pakker for å si det sånn.... ;-)

Skrevet

jeg aner ikke om det er et godt tegn jeg...akkurat nå føler jeg meg veldig surrete. tok en graviditetstest på morningen i dag,fordi jeg er ganske sikker på at jeg skulle hatt mensen nå,eller for noen dager siden.men den var veldig negativ! men,jeg kommer til å ta en test til om noen dager hvis ikke jeg får TR. også tok jeg en EL test akkurat nå,og da fikk jeg en svak strek...ved siden av den kontrollstreken lissom...så nå skjønner jeg ihvertfall ingenting...oi oi,oppgitt ja;)

Skrevet

hei du:)

el testene viser alltid 2 streker, dersom test streken er svak så er det desverre ikke noe tegn på graviditet ...de er først gyldige da test streken er sterkere enn kontrollstreken ...

ang utfloden, så hadde jeg slik forrige mnd.trodde også at det kunne være ett tegn,men for meg var det ikke det...tante rød kom på besøk ikke lenge etter :(

denne gang har jeg derimot nesten ikke noe utflod...?!

har hørt at den hvite utfloden også kan være en form for renselse..??

men krysser alikevel fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...