Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 og fortalte hvor mye han savnet meg,han hadde insett hvor mye han elsket meg osv.. enda han har kjæreste/samboer .. men jeg kunne ikke fortelle det samme til han. det var meg som gikk ut av forholdet osv.jeg har ingen følelser igjen for han osv. det er noen år siden jeg flyttet.. jeg sa til at han om han følte slik burde han forlate sin nåværende kjæreste for det er ikke riktig ovenfor henne at du er der med falske følelser. så sa han men jeg er jo kjempe gla i henne og hun er jo snill og go men jeg klarer ikke komme over deg.. men som sagt jeg vill ikke være annet en venn med han men det går heller ikke nå siden han har disse følelsene .... men til saken .. Nå er det jeg som blir klandret for at JEG vill ha han tilbake,savner han osv. dette er noe han har fortalt til sin kjæreste så nå er hun helt på tuppan etter å "ta meg" ... hvorfor er det slik noen ganger,er menn slik å er kvinnfolk slik? syns det er en skremmende verden for tiden.er jo ikke rart at det er mye krig å intriger overalt hvor man går..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Sant nok det! Di jævla mannfolka kan gjøre som faen det passer dem!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 ja dessverre, man skal ikke tro alt man hører. Min eks hadde barn fra før. I ettertid har jeg funnet ut at Xen brukte meg som unnskyldning for å ikke ha barnet innimellom. At jeg var så sjalu så det passet dårlig... Mens til meg sa han at moren ville ha barnet den helgen fordi de hadde lyst til å dra på familie hytta en tur. Blir rasende når jeg tenker på det, jeg var da aldri sjalu på ungen... Han hadde tydelig ikke lyst til å ha ungen og turte ikke å si sannheten, men siden stemødre ofte blir merka som sjalu var vel det lett å få moren til å tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå