Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 I dag fant vi ut at jeg er uplanlagt gravid, vi prøvde i sommer men mistet. Men vi hadde egentlig bestemt oss at nå skulle vi vente siden mannen i huset mistet jobben og jeg bare er student. Ferdig våren 09. Men nå har vi jo blitt gravide og jeg er redd og rådvill, dette barnet er veldig ønsket men vi har jo ikke rett på noe og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Noen gode råd eller trøste ord fra dere kloke folk der ute?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer og lykke til. Ting har det med å ordne seg. Typen din kan helt klart finne seg en jobb om han ønsker å bidra.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Dette går bra! Selv om dere ikke passer inn i A4-NAV-skjemaet så finner de nok en løsning. I NOrge er det alltid økonomisk mulig å oppfostre et barn. Det blir ikke akkurat noe luksusliv, men dere kan få det fint allikevel!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 vi trenger så absolutt ikke noe luksusliv. hehe. bare vi klarer oss. dette er jo et veldig ettlengtet barn så jeg vill så gjære være glad! Vi får krysse fingrene at mannen får seg en jobb snart hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå