Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Tette her...ringer det noen bjelle????
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 så gøy!! du også gravid!! hihi denne gangen blir det ikke samme termin.. hehe vet du hva du har inni magen? og er alt bra med deg? sendte deg noen morsomme mail i natt. hihi hilse J!! klem )
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 Jaa morro! =D Vel, vi har 30.mai før ul...og du da? Skrev på et innelgg du hadde med en annen fra desklubben som var på tri1(googlet nicket ditt etter å ha sett innlegg fra deg her), så du var litt usikker på termin? Vet ikke kjønn enda.. Guttefølelse.. Hva tror du?? hihi Vet du hva du venter?
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 etter første ul, har jeg fått termin 22.juni vet ikke kjønn... får vite 15.januar! da er d et vanlig ul ) gleder meg!! formen din denne gangen,da? jeg har vært sååå kvalm... men ikke om morran, bare ellers.. har vært sykemeldt i 1 mnd nå, men skal jobbe i morra og tirsdag før det er ferie her. håper det går fint.. hehe skal dere på 3d ul denne gangen også? komme på besøk?? hihi ja, det er ei som kalte seg glajenta i 06 på des klubben. hu huska meg ) ellers så er det skikkelig babyboom på desemberklubben. synd du ikke er der inne lenger.. savner deg!! får du gutt denne gangen, hadde jo det vært kjempeartig!! *klem*
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 Blir spennende med ul! =))) Har ikke råd til 3d denne gnagen desverre formen er bra! - fordi j er 100%sm siden 6.uke - viser seg at den sinnsyke bekkenløsningen sist gang var en alvorlig ryggskade... Nå har jeg vondt fordi jeg gikk tur i dag, men så lenge jeg ikke gjør noen ting nesten -- bare beveger meg moderat så gårdet relativt bra =)) Vært kvalm i 10 dager, verste jeg har opplevd, så jeg er glad j ikke er en av de som er kvalme i 9mnd!! Har skiftet data så har ikke adressen til desklubben lenger...maile den til meg? ¤klem¤
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 æsjda!! håper ryggen kan bli bra igjen! jeg har vært sm i 4 uker pga hypermetis... tar desklubben her, jeg.. http://www.freeforum101.com/desemberklubben/ har liggi sjuke alle 4 i jula.. gøøøøy....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå