Gå til innhold

Tenk om....


Sebbelita

Anbefalte innlegg

Tenk om jeg hadde vært mann....

Kunnet komme hjem fra jobb, og etter å ha hilst på ungen og dama, høyt forlange at nå var jeg sliten etter jobb. Så jeg vil sette meg og se tv, og ikke forstyrr meg med mas i kveld!!

Sitte å glo med god samvittighet, mens konemor passer ungen, gjør litt husarbeid og begynner med middagen.

Attpåtil bli irritert, fordi ungen bråker sånn, eller konemor svarer på mobilen, så jeg hører ikke tven!!!

Konemor er jo bare hjemme hele dagen, litt må vel hun kunne gjøre og??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...bare vent til pappapermen starter og konemor er i jobb, da går det noen lys opp for mannen...:)) Heldagsjobb å være hjemme med barn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen i det der. her har det vært to uker pappaperm nå, men "dessverre" har jeg hatt ferie så den permen gikk ut på ferie for han og perm for meg istedet. var ikke noe hjelp å få der nei. i tillegg nå som han har vært hjemme har han bidratt til enda mere rot som jeg skal rydde..*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, så da blir det ingen pappaperm :(

Heldigvis ikke sånn alltid da, men blir litt frustrert noen ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå heldig, for jeg har en mann som gjør veldig mye her hjemme... Er nok heller jeg som kan snike meg til en PC-pause etter arbeidstid her... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene med mine 2 små, så jeg slipper ihvertfall å høre på klaging :D

 

Men må si jeg savner litt hjelp innimellom da. Men vet av erfaring at noen mannfolk er håpløse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...