JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Begynner å bli skikkelig lei de dobesøkene hele tiden.. andre og som springe på do ofte? =) hehe
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 oftest på natten faktisk. I natt slo jeg rekorden med bare 45 minutters intervall mellom dobesøkene, Følte meg rett og slett syk når klokka ringte i morges
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 oi, hehe det var ofte! springe også på do på nettene. Men ikke så ofte. Springer på do hver time på dagen.
Plutselig_gravid Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Er lei jeg og. Og jeg er bare 28 uker på vei. Går på do og tisser. Så går det knappe 15 min og har skikkelig blærespreng igjen. Går på do. Ut kommer 2 dråper. Føler jeg går på do hele dagen. Har en jentebebis som elsker å presse seg nedover og trykke på blæren min.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Ja, hun bokser godt i blæra mi også. =oP
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Jeg vet ikke om dette er tilfeldig eller ei (virker ikke tilfeldig for meg hvertfall). Men jo mer jeg går på do jo oftere må jeg. Så allerede tidlig i sv.sk disiplinerte jeg liksom meg selv til å ikke fly i ett sett. Samme forrige sv.sk, og etter det sv.sk trengte jeg ikke å gjøre knipeøvelser i det hele tatt, he-he. Resulatet er at jeg aldri er på do mer enn en gang pr natt samt at jeg ikke trenger gjøre knipeøvelser Det går liksom ofte over også. Når jeg første tror jeg må på do en time etter å ha vært det, så venter jeg og da hender det ofte at det gir seg!
treningsberta Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Kunne nok gått på do hele tiden jeg også, men har erfart at hvis jeg klarer å holde meg litt, så går det over... Som du skriver så kommer det jo ikke mange dråpene hver gang, så vi har sikkert ikke vondt av å holde oss litt jenter:-) Fin trening er det jo også...
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2008 hehe det innlegge paste nicke ditt Ja er helt enig. Så skal prøve å holde meg neste gang. Har egentlig aldri tenkt på det. At det kanskje kan bli bedre om jeg ikke går på do. Å heller holder meg litt. =) Takk for forslaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå