Gå til innhold

noen som har noen synspunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hva jeg skal gjøre,er så lei og utålmodig... jeg har fortsatt pergo tablettene mine liggende,ikke fått begynt på de enda.går å venter på mensen. men jeg er litt usikker på når jeg skal ha det. for noen ganger så har jeg "ordentlig" mensen i begynnelsen i mnd, også småblødninger innimellom. (aner ikke hvorfor,vært hos gyn men ikke noe galt) så når skal jeg telle utifra liksom? jeg hadde mensen 8-12.november, og 24-28.november...skjønner ikke hva som skjer jeg. så nå går jeg å venter på mensen. jeg tenker egentlig at jeg skal telle ut ifra første mensen i mnd. men skulle jeg ikke fått det igjen nå da? også måtte jeg bare ta en graviditetstest på morningen i dag,men den var fryktelig negativ... :( jeg har EL tester også. skal jeg prøve det kanskje? vil så gjerne begynne på tablettene, eller bare at jeg er gravid nå...men så ikke sånn ut på morningen i dag da...

håper noen har noen meninger om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener med å være lei og utålmodig ja. Det ER drygt å prøve å få barn har jeg merket!! Men du har jo tydeligvis begynnt en prosess siden du har fått pergo og da tar det nok ikke leng tid før du får en liten spire i magen din:-) Hold hodet høyt hevet og kos deg med familie og god mat/drikke i jula så skal du se at mensen kommer og spira sitter i første pergo pp:-))

Klem fra

Skrevet

tusen takk:) kunne bare ønske at det skjedde noe snart..verker etter å få begynt på tablettene altså;) veldig merkelig at jeg ikke har hatt mensen eller mindre blødninger så langt denne mnd. pleier å ha det flere ganger i løpet av en mnd. men det er vel typisk det;) men kan det være mulig at jeg tok den graviditetstesten for tidlig? håper på det egentlig..hehe..

samtidig så trodde jeg at jeg kom til å få mensen denne uken,hatt så veldig vondt i magen/underlivet hele forrige uke,og denne uken. og vondt i brystvortene..tenker alt for mye disse dagene! men sånn blir det faktisk bare....

klem tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...