Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 og arrvevet føles hardt..noen som vet om og når dette blir mykt igjen..?.. tør ikke å sa sex med sambo, red det skal gjøre vondt...3 uker siden fødsel... håper noen kan hjelpe meg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Det vil mykne, men det tar litt tid. 3 uker er ikke lenge. Det blir ikke som før, det må du ikke regne med.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 oki. så lenge det blir litt mykere og tøyelig så er det bedre ihvertfall. takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 hei, for meg ble det som før igjen, men det tok 7-8 mnd. ubehaglig med samleie de første mnd, strammet veldig der nede..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har også sydd ganske mye men etter 7-8 uker så føles det nesten ut som før. Anbefaler deg å vente med å ha sex til du kan kjenne selv (feks når du dusjer) at det ikke er ømt når du tøyer litt "der nede" :-) 3 uker er jo ikke lenge,da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå