Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hadde satt på en vask med kokvask, med forvask. Da den var ferdig slo vi av maskinen. Slik vi mange ganger gjør. Da jeg en tid senere skulle gå å hive klærne i tørke trommelen fikk jeg ikke opp døra. Har slik maskin som man bare trykker på en knapp så åpner døra seg. Kan ikke åpne den for hånd. Uansett hva jeg prøvde og gjorde fikk jeg ikke opp døra. Det eneste jeg kunne tenke meg var at det var vann igjen i maskinen. SÅ jeg satte på en pump med sentrifugering. Når den var ferdig fikk jeg opp døra. Og da kom det merkelige: klærne var varme, det dampet av dem og maskinen når jeg tok dem ut. selve maskinen inni var varm. Opplevd slik noen gang? Fikk helt panikk må jeg bare si, tenk hvis maskinen hadde gått sundt nå i disse juledager??? Vi som vasker gjennomsnitt 3 maskiner til dagen? Off tørr ikke tenke på det en gang, blir helt svett og får puste problemer..
NoDoubt Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Anbefaler deg å tømme maskinen for skitt. Mye mulig det er det som er problemet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg har også opplevd det en gang med den gamle maskinen min. Det er noe drit når vaskemaskinen begynner å skape seg!! Min skaper seg også nå. Mange ganger når jeg setter den på, spesielt 60 og 90 grader så gjør den seg ikke ferdig. Den stopper bare og blinker med 2 lys. Blir kjempeirritert og må sette den på en gang til og vente enda lenger med å få sette på en ny maskin!! Grrrrrr =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå