Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Lenge leve nysgjerrigheten skjønner du..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 har svart deg, men du har vel sikkert alt reist oppover....) >Fikk besøk i går kveld, så har ikke hatt tid til å være her inne....)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Jepp er her nå... Så svart deg igjen jeg også.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 hehe:) rart å tenke at du er i nabohuset nå....skal vi ut å gå i snøværet..hehe?? Svart deg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå