Gå til innhold

Tanker om å bryte ut av et forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke sex

VI har ikke fellesøkonomi, jeg betaler for meg og sønnen vår, han betaler for seg og sitt.

Vi har ikke felles data, email osv.

Vi har ikke felles tanker om hva vi vil med fremtiden vår

Vi har en sønn

Vi har et vennskap

Jeg vet ikke om jeg orker å gå gjennom livet sånn. Jeg gjør alt husarbeid (har ikke veldig høye krav til hvor fint det skal være, men det har han). Noen som har klart å snu tosomhet til et virklig partnerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet til å blitt super deppa. Du vet best hva du kan takle.

Skrevet

Hvis du ikke kan komme på mer positivt enn at dere har en sønn og et vennskap er spørsmålet: Klarer dere å holde på vennskapet ved å bo fra hverandre? Eller blir det veldig sårt og vanskelig for mannen?

Hvis du tror det går er det bare en ting å gjøre. Du kan fortsatt ha denne mannen som venn og finne andre viktige ting som mangler i livet ditt.

Skrevet

HI her...

Tror det som er verst er å bli avvist så ofte. Ønsker jo at vi begge skal ha glede av poden også, Tjener mye mindre en han så jeg føler meg fattig når jeg alltid må velge billige ting for å få råd til dagmamma og alt poden trenger mens han akkurat kjøpte seg ny bmw og pc.Men det er jo bare misundelse,

Skrevet

Nei, det er ikke BARE misunnelse. Det er blodig urettferdig!

Stakkars deg. Kom deg ut - vekk - BORT!

det finnes så utrolig mye bedre! Selv det å være alene (og da må du love at du krever bidrag)

Skrevet

Jeg ble skikkelig adrenalinsint på dine vegne. Man finner seg i så mye når man er forelska og vil holde en familie sammen. Kast deg ut for stupet å se at din egen vinge bærer. Akkurat nå er du som Dumbo . Du har en magisk fjær i munnen (les din mann) som du tror holder deg svevende slipper du denne vil du alikevel fly. Vær sikker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...