Gå til innhold

Hvor lenge pleier dere å ha.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....ømme brystvorter før TR dukker opp (hvis dere i det hele tatt har det)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det siden EL. Duuuh, ta en test da!! Kan jo hende du har fått en spire i magen din allerede!!! :)

Skrevet

Hvis ikke TR dukker opp innen ca en uke (da har jeg hatt ømme brystvorter i ca to uker) skal jeg teste. :o) Det er så kjedelig med negative tester (dessuten bortkastede penger), så venter i det lengste. :o)

Skrevet

Har hatt det siden EL.

Hatt det i snart 2 uker nå... Ikke særlig deilig.

Skrevet

Jeg har ømme brystvortet fra EL til mens hver eneste pp. Denne pp når jeg ble gravid(mistet) fikk jeg ømme pupper. Så for meg er ømme brystvorter PMS tegn tydeligvis, hehe;P

Skrevet

Såre brystvorter er bare PMS for meg også tror jeg... Men forrige gang jeg var gravid( mistet), så hadde jeg veldig ømme bryster. Når jeg frøys så var det som mange små nålestikk over alt på brystene. Men det var ikke før noen få dager før IKM...Men det er jo veeeldig forskjellig da. Men denne gangen har jeg IKKE såre brystvorter, så kanskje det er et godt tegn??

Lykke til alle :)

Skrevet

Regner med at det er tegn på kommende TR hos meg også. Det har vært det et par ganger tidligere (men ikke alltid), og da jeg ble gravid for noen år siden var ømme brystvorter et tidlig tegn hos meg. Så ikke lett å skjønne seg på kroppen akkurat. Men føler meg ikke gravid, så håper i det miste TR dukker opp snart, så jeg kan komme meg over i neste pp (første med pergo). Forrige TR var i august, så det er på tide.

Skrevet

Hei Pooh,

Jeg begynner også på min første pergo kur denne mnd ;-) Er det din første gang med pergo ? eller brukte du det forrige gang du var gravid også? Er så spent. Håper det fungerer.....

Skrevet

Hei Man78!

Jeg brukte ikke pergo sist gang. Jeg har ikke begynt med det enda nå heller, men skal begynne så snart jeg får TR. Får den så sjelden, så vet aldri når det skjer. Forrige gang var i august. Men kroppen har de siste dagene vist tegn som tyder på at den er på vei, så satser på at jeg får begynt med pergoen snart (aller helst skulle jeg selvfølgelig ønske at det klaffet denne evig lange syklusen her).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...