pelleguri:) Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Vi skal prøve å bli gravide med nr 2 nå, så jeg gikk inn hit for å lese litt. Men jeg forstår ikke alle forkortningene dere bruker........Kan noen forklare meg? :)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Det skal være en tråd her som heter nyttig info for prøvere, der forkortelser og sånt står, men jeg finner den ikke. Så da kan jeg forklare de som brukes mest. TR: Tante rød = mensen EL: Eggløsning IKM: Ikke kommende mens (den dagen man venter mensen, men man håper at den ikke skal komme) CB: Clearblue (graviditets eller eggløsningstest) QR: Quick response (graviditets eller eggløsningstest) SA: Spontanabort MA: Missed abortion Noen jeg har glemt?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 pp: prøveperiode (antall sykluser man har prøvd)
pelleguri:) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Takk Takk! Nå blir det mer forståelig å lese innleggene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå