~sjiraff~ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Nå er mitt første juletre pyntet! Og dæven så lekkert det ble da ) Etter juletrepyntshopping var jeg litt redd for at det kanskje ble kjedelig med bare sølv, men det ble råfint! Og jeg som heller ikke skulle la snuppa være med å pynte. Ga meg på det og jammen var hun ikke kjempeflink hun også. Har kun flyttet på en kule..! hun ble forøvrig godt instruert da.. *fnis* Jaja folkens, kos dere med juletreene, men de er neppe like fine som mitt ;o) GOD JUL FOLKENS!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Hihihi.. GOD JUL!!:-))) Jeg har et hvitt juletre med bare sølvkuler i stuen nå.. Lekkert! Men, det må vike for et ordentlig i løpet av helgen da. I år skal masse gamle nostalgiske kuler og flagg på treet:o)) Kos deg med treet, det er jo så koselig!! Går liksom rundt svingen og inn til stuen mange ganger om dagen jeg når jeg har pyntet:)
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 hehehehehe gleder meg til å pynte jeg også Jentene får lov til å være med da. Har kjøpt i dag og det var mellomste som valgte tre. Jeg ble imponert over valget hennes og det ble de som solgte også. Selvfølgelig har hun arvet sin gode smak etter meg:) Så spørs det bare når vi får det tilkjørt da.....
~sjiraff~ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Her var det også snupps som plukket ut treet. Så jeg var veldig spent da nettingen gikk av for R. var ikke så entusiatisk over valget. Men jeg synes det var flott! Og jammen fikk jeg ikke kjøpt meg en koselig juletrefot i smijern i dag også. Morro med juletre, nå angrer jeg på at jeg ikke har hatt det før :o/
Minnie Mom Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Vi har også pyntet idag, ble kjempefint.. ) Første gangen gutten vår fikk være med. Han syntes det var litt vanskelig å henge kulene på treet, så fant ut at det var lettere å henge snoren på de rundt lysene, gjerne i klaser på 3-4 kuler. He he.. Vi måtte justere litt. Og så har han fått sånt lite kunstig på rommet sitt. Er en som venter veldig på nissen i disse dager.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå