Gå til innhold

Hva har dere gitt til ansatt i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga bare til primæren hans. Hun er helt spesiell. Ellers er det bare vikarer som kommer og går så de bryr jeg meg lite om

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si hva jeg ga. ga billetter til kino og konfekt.

Skrevet

Nei har aldri gitt noe til ansatte i barnehage. Nå jobber jeg i barnehage selv, og hadde ikke følt det riktig å tatt i mot gave fra en av "kundene/klientene" mine. Blir jo satt i en vanskelig situasjon.

Skrevet

Julekort med bilde av ungen og skryt til dem - og en telys-holder som å pjokken har malt selv-

Skrevet

Gutten min og jeg ga en stor konfekteske til de ansatte og et julekort.

Skrevet

Har aldri gitt noe til ansatte i barnehagen. Ser ikke helt vitsen, med mindre det er en ansatt man får et helt spesielt godt forhold til.

Skrevet

Personlige gaver blir klamt, kommunalt ansatte har heller ikke lov å ta i mot slike gaver, men en liten ting til fellesskapet er jo koselig.

Skrevet

var d jeg tenkte og - sprit er lett og dele;)

Skrevet

Ingenting, og det har jeg tenkt å fortsette å gi.

Skrevet

Julekule som jeg hadde kjøpt i en interiør butikk. En til hver på avdelingen. Jeg synes det er kjempe kjekt å gi noe til dem som tar seg av sønnen min i hverdagen. Selv om det er barnhage ansatte sin jobb å ta vare på barna våre, vil jeg at de skal vite at jeg sitter pris på den jobben de gjør. Alle liker å få annkjennelse for den jobben de gjør:-)

Skrevet

husk blandevann da, kjipt å mikse med melk eheh

Skrevet

De klarer sikkert å drikke det rent - sååå gla for å ha juleferie fra alle ungene!!

Skrevet

Hver sin flaske vin og julekort med bilde av ---- poden selvfølgelig :)

Skrevet

Mange fulle barnehageansatte rundt i norge i jula tydligvis - håper de ikke har barn selv!

Skrevet

He-he, så du tror de drikker for å glemme, StrøkenFrøken?

Skrevet

hehe, jeg hadde lett gjort d hvis jeg hadde hatt en hel haug med småunger rundt meg hele dagen året rundt..

Skrevet

Hva faen?

Hvorfor skal de barnehageansatte få gaver??

Er jo helt idiotisk! Like idiotisk som å gi gaver til kollegaer.

Jobber i barnehage selv, og synes hele greia er tåpelig!

Skrevet

Ja, de fortjener et glass eller to :)

Skrevet

Kall meg rar, men jeg synes nå det er ordentlig hyggelig å gi gaver til de som jeg setter stor pris på! ;-)

Skrevet

Enig - hvertfall når de man gir gaver til blir glade - og det gliset de har når de får sprit er verdt hver eneste krone;)

Skrevet

Hyggeligere ansatte enn deg i vår barnehage hvertfall :)

Skrevet

Hadde det enda vært sprit, så skulle jeg ikke klaget ;p

Men sånne forbanna drittgaver kan jeg styre min begeistring for.

Jeg er sikkert ei surmaga megge nå, men jeg blir faktisk ikke glad for en drittnisse, eller ei julekule. Jeg har nok nisser og julepynt.

Skrevet

Men jeg er en jævel på å late som om jeg blir glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...