Mamman til Mia Camilia Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 I dagmorges når jeg skulle tørke meg etter at jeg hadde tisset, kom det noe på papiret som var temmelig slimete (har ikke hatt noe lignende) og litt blod, ikke mye, men litt. Jeg har også hatt veldig vont i magen i de siste dagene. Både hard og løs avføring. Jeg er da selvfølgelig litt bekrymret! Hvordan merket du at slimproppen hadde gått? Hvordan så den ut? Hva skal jeg gjøre nå? Er kun i uke 27.
Plutselig_gravid Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Du må for all del ringe til føden og snakke med de! Så får de avgjøre om du bør komme inn til en sjekk eller ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå