alvilde Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 16desember ble hun født,1uke over termin. 3230gram,å 49lang. fødselistorien kommer senere. lykke til dere andre<3
Kjærlighet <3 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer så mye med jenta :-) Nyt tiden, den går veldig fort !! Kjempefint navn :-)
3snuppeliner Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer så mye. Forresten en veldig fin dag å ha bursdag på, det har jeg og=;-) He he... Kos dere med jenta=:-)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer så masse med jenta!! blir koslig med julaften med en nyfødt kan jeg tenke meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå