Gå til innhold

hva kjøper dere til mannen i julegave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter skikkelig med å finne på noe!

har han lyst på noe, kjøper han seg det selv...

Håper det er noen som har gode tips til meg ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen får platespiller av meg :) Han har to store esker med lp-plater på kottet, så jeg regner med at han blir fornøyd :)

Skrevet

eg har kjøpt dette til mannen/typen min:

- Såve pute (i ca samme konsistanse som "min" siden han altid tar den:P)

- Boxer

- dvd

- bok (hvordan sage en dame i to, den hadde han lust på)

Skrevet

Boxere & Digital ramme =)

Skrevet

Min samboer har også råd til og mulighet til å kjøpe seg det han vil ha. Kjedelig å kjøpe gave til sånne... :-)

Jeg har kjøpt jegerbukse til ham. I fjor kjøpte jeg sydenferie til oss.

Ett tips er å kjøpe klær, hvis han er av den typen som blir glad for å slippe unna butikkene selv. Det er bare så utrolig kjipt når de ikke blir spesielt glade for det de får...

Skrevet

ipod, vertøykasse og skal kjøpe skinnhansker:)

Skrevet

Samleboks med the wire serien og et playstation spill :-)

Skrevet

En flott Gant klokke, håper den faller i smak ettersom jeg aldri har sett han bruke noe klokke. hehehe.

Skrevet

Vi har egentlig aldri brukt å kjøpe julegaver til hverandre, men i stedet kjøpt ting til hus og hjem sammen...

Men i år ønsket han seg langrennski, så det har jeg kjøpt... Og et par gensere som han ikke vet om selv.. hehe

Skrevet

Jeg har kjøpt to billetter til et show i mars. En standup-komiker som kommer til Norge på turné, som han er STOR fan av. :)

Babyen kommer til å være bare noen uker gammel da, så om jeg ikke har lyst til å være med selv, kan han bare ta med en kompis i stedet.

Skrevet

takk for tipset ipeggy, nå bestilte jeg biletter til sambo til pablo francisco... sambo Elsker ham... gjør det selv jeg, men det er morsommere med en kanerat da =) da var julegaven i boks=)

Skrevet

Jeg kjøpte acdc billet til han... bestilte flere siden han skal sammens med noen kompiser!!!

men fra barna så får han skøyter, fordi han har nå i to år sagt at han skulle ha kjøpt seg skøyter

Skrevet

Han får gave sammen med ungene i år. De får slagverk ;-)

Skrevet

en langrenn skidressog skihandsker.min er ikke vanskelig å kjøpe til.han driver med alt som er av utholdenhetsidrett(ski,sykkel,løping)han sliter noe vannvittig på det og utstyret koster flesk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...