Gå til innhold

hva kjøper dere til mannen i julegave???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter skikkelig med å komme på noe!

har han lyst på noe, så kjøper han seg det selv...

Håper noen har et tips til meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt et stort verktøyskap 1000kr

to rampe som han kjører bilen på når han skal skru under 400kr

og en elektrisk siftemaskin til kompressoren sin 400kr

Skrevet

Kjøpte en veldig spesiell og kul genser han før har sagt han likte. Aldri sett noe lignende før, men fikk likevel sjokk da jeg skulle betale - 1400 kr! Og vi som skulle kjøpe rimeligere gaver i år.. huff :S

Skrevet

Kjøpte klokke.

Altså, eit slik eitt armbåndsur.

Satser på han blir glad for det.

Mannfolk er helt for jævlig vanskelig å kjøpe gaver til!

Skrevet

vi har avtale om at vi ikke skal kjøpe gave til hverandre, men kjøpe noe i lag til oss selv som vi trenger. Men jeg er lærer, og har laget en kniv til han på sløyden dette halvåret, så han får den da, likevel...fra barna kanskje:)

Skrevet

Jeg kjøpte en mobiltelefon til 1500 kr.

Skrevet

Gavekort på 2000kr på tattoverings sjappa ;-) Han har bursdag i janura, så da bygger jeg på gavekortet

Skrevet

Tenkte å kjøpe nintendo wii.. får se hvor mye jeg har igjen når alt d andre er betalt ;o) ellers aneeer jeg ikke hva jeg skal kjøpe..

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Vi har kjøpt mobiltelefoner til hverandre til ca 1500 kr

+ at han får noen klær og en pysjbukse av meg og jeg får en parfyme og en dvd av han.. :)

så mye for overaskelse... hehe, men greit å få noe man vet man blir veldig glad for da:))

Skrevet

Hei hei:o)

Jeg har "kjøpt" helge tur til min samboer før babyen kommer,siden det er mye ekstra på han no og det vil bli mer når babyen kommer.

Han er veldig glad i motor sport så har bestilt 2 overnattinger til Rally Norway + helge passet til alle løpene:o)

Det samme har en veninne gjørt,sånn at det blir en kompis tur:) Vi er begge gravide med nr 2:)

Tror han blir kjempe overrasket og glad:)

Lykke til med gave innkjøpet:)

Skrevet

Jeg har kjøpt playstation og spill.

Kosta fader meg 5000 kr!

Og så har det selvsagt dukket opp MANGE uventede regninger denne mnd... Dårlig planlagt...

Ville kjøpe noe ekstra i år siden han betaler litt mer enn meg i regninger og ikke kjøper noe særlig til seg selv ellers i året. Jeg bruker jo litt på meg selv hver mnd.....

Skrevet

Jeg og mannen har gjort en avtale på å ikke bruke masse penger på gaver, så her blir det små koslige gaver.. Sånn er det både til jul og bursdag, bryllupsdag osv. Om vi skal kjøpe ting som Playstation og sånt så blir vi enige om det:)

Du kan jo feks kjøpe billetter til to på kino, konsert eller noe lignende da. Det er veldig koslig å få. :)

Skrevet

Vi har avtale om å bare kjøpe en liten ting til hverandre. Er ikke nødvendig med store gaver når man ikke vet hva man skal kjøpe. Om det er noe vi har lyst på, kjøper vi det når vi har råd- uavhengig av jul. Mannen ble veldig glad for det siden han sliter med å finne gave til meg hvert år. I år blir det dvd boks til han som jeg vet han ønsker seg, men ikke "gidder" å kjøpe selv. Jeg får vel et gavekort i år også:)

Skrevet

Han skal få verktøy (vi har bare et eneste skrujern i huset) et par fine skjorter og en bok han ønsker seg. håper han blir fornøyd med det, for opprinnelig skulle vi begge ta tattoveringer, men han ombestemte seg pga han ikke klarte å bestemme seg for hva han skulle ha. Derfor blir det siste liten søndagsshopping på meg i morgen! stress!

Skrevet

kjøpete stormberg utebukse,hansker å en tommelring fra vår datter...

Synes og det var veldig vanskelig,men kjøper det jeg hvet han trenger..

Skrevet

kjøpete stormberg utebukse,hansker å en tommelring fra vår datter...

Synes og det var veldig vanskelig,men kjøper det jeg hvet han trenger..

Skrevet

Jeg har kjøpt en skikkelig tursekk( så kanskje jeg får ha min i fred...) og skikkelig superundertøy. Vi er så mye ute på tur at jeg vet det er en gave han vil bli glad for.

Skrevet

Vi har de siste årene droppet tradisjonelle julegaver, men kjøpt en "luksusting" til oss felles. Så i år fikk vi oss omsider nye madrasser til sengen. litt kjedelig kanskje. Men vi trengte det og syntes det ble litt dumt å bruke masse penger på julegaver til hverandre nå som vi har nok av utgifter til babyen som kommer.

Skrevet

Har kjøpt tørrdrakt til min kjære i år :) kansje litt feil tid på året å kjøpe denne men det er noe han ønsker seg for han har akkurat kjøpt seg vannjett. ellers blir det en liten pakke med ull undertøy fra ungene :

Skrevet

vanligvis pleier vi å bruke ca 1300 kr på hverandre til jul, men i år ble vi enige om å bruke ca 300 kr på gaver, og sette de resterende 1000 kr inn på babykontoen vår. Så det blir 2000 kr ekstra på utstyrskontoen vår, og det kommmer godt med når man skal ha vogn til 6000 kr...

Ellers er det jo sånn at man stort sett vet hva man får hvert år likevel....

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt oss ny bil så vi er enig om å kutte julegavene til hverandre i år.

Men, jeg har kjøp en sensuell/ massasje/erotic-olje, og har laget med et fint kort som beskriver hva han har i vente på kvelden ;-)

-Så tenner jeg litt levende lys og gjør det koselig på soverommet ;-)

Skrevet

en dvd og biletter til AC/DC konsert, som han er stor fan av :)

Skrevet

Jeg har kjøpt fiskestang fra barna, og klær fra meg. Vet han ønsket seg klær, men tenkte jeg måtte være litt kreativ fra barna:)

Skrevet

Vi dropper julegave til hverandre i år.. Ble dyre bursdagsgaver.. Så kan vi heller kjøpe noe fint til baby'n istedet. Barnevogn o.l..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...