Gå til innhold

April: Her har det jammen skjedd mye...


Storebror og Lillebror

Anbefalte innlegg

Innom en tur i ny og ne for å se om det har skjedd noe nytt i Aprilklubben. Det går imidlertid lang tid i mellom hver gang- og nå hadde det jo virkelig skjedd saker å ting. Ser at flere har fått både nr. 2 og 3, mens andre går med voksende mage. Gratulerer så mye alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deg er det jo "årevis" siden jeg har sett - hvordan står det til på dine kanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her på Sørlandet står alt bra til. Tiden flyr og snart er jammen med ungene våre 4 år. Skolealderen nærmer seg sakte, men sikkert:)

Herman er fremdeles eneste småtroll i huset. Med full jobb og studier på deltid, så passer det dårlig med en lillebror eller lillesøster nå. Føler fremdeles vi har god tid siden vi fikk barn relativt tidlig (25 år). Det er først det siste året at folk i vennegjengen har kommet i gang med barn, så vi får bli med på deres runde 2:) En tredje runde er ikke aktuelt her i huset, så nestemann blir sistemann.

 

Hvordan er livet i Rogaland da? Kort tid igjen til termin nå, ser jeg. Skal bli godt å få ut bebis snart, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonen min begynte i dag faktisk, men siden jeg har vært sykemeldt mer eller mindre hele svangerskapet denne gangen, så merkes det ikke så veldig, hehe. Er sinnsykt lei av å være syk og ikke noen flink mamma eller kone, så jeg er tilsvarende klar for å få ut gutten i magen, kan du si :o) Enn så lenge spreller han og er tilsynelatende fornøyd inni der og det er jo godt :o)

 

Blir spennende med 2 - vet ikke helt hva jeg går til merker jeg. På en måte godt M er så stor som hun er, for da klarer hun mer ting selv og skjønner litt mer, men jeg er veldig spent på om vi får oss noen overraskelser når Lillebror faktisk inntar hverdagen på andre måter enn å gjøre meg sløv. Prøver å forberede henne ltit, men foreløpig tror hun alle problemer er løst bare babyen får smokk og mat, hehe (hadde det bare vært så enkelt - noe det forsåvidt var med henne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen så koselig å se deg igjen også! Fint å høre at aøt er bra med dere....søsken kan vente. Vi venta helt til nå vi, og kunne vel egentlig venta enda litt, men jeg er redd for å bli for gammel :-) Nå er dette i allefall vår siste også så da er det snart gjort. I april eller mai.

Håper å se deg mer her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...