Kakeåndsen Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Billig sofa, kjøpt på Skeidar. Skal jeg ta sjangsen på å putte trekkene i vaskemaskinen på ullvask og håpe at det går bra?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Spyunger skal i bur midt på stuegulvet, eller på badet om du har plass, ikke hoppe rundt i sofaen!!! =P Nei, huff, høres kjipt ut! Men ullvask har vel aldri gjort noen skade, eller?
Kakeåndsen Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Takk! Fant vaskelappen. Står håndvask, så da kjører jeg håndvaskprogrammet. Pyton med oppkastsyke!
Kakeåndsen Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Stakkars hun sov i sofaen, og våknet midt i sprutbrekningen:-( Liker å ha jentene i nærheten når de er sjuke. Men lurer på om ikke skinnsofa er tingen gitt når man har små barn i hus....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Ja, det har visst gubben nevnt for meg også etter at jeg handla semska skinnsofa på innfall, hehe! Fått høre det noen ganger kan du tru...=P
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Jeg fikk forresten nye dundyner og satengsengesett da eldste spøy utover hele senga vår i forrige uke....kanskje jeg burde hatt han i sofan, så vi kunne handla ny sofa i steden, hehe! Uff, nei, er ikke no gøy når de små er sjuke. Her har vi vært sjuke på omgang hele desember, begynner å bli lei nå. Mellomste har ørebetennelse på begge ørene og ikke godt å se han har det vondt =(
Kakeåndsen Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 Minsta begynte i barnehage i mai og vi har brukt kun to sykt barn dager siden da pga sykdom (noen har blitt brukt til sykehusbesøk pga etterkontroller av ymse slag). De to dagene har vært pga øyekatarr, så vi har vel i grunnen vært veldig heldig denne sommeren og høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå