Gå til innhold

Hjelp! Spy i 5 sofaputer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Billig sofa, kjøpt på Skeidar. Skal jeg ta sjangsen på å putte trekkene i vaskemaskinen på ullvask og håpe at det går bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spyunger skal i bur midt på stuegulvet, eller på badet om du har plass, ikke hoppe rundt i sofaen!!!

=P

Nei, huff, høres kjipt ut! Men ullvask har vel aldri gjort noen skade, eller?

Skrevet

Takk! Fant vaskelappen. Står håndvask, så da kjører jeg håndvaskprogrammet. Pyton med oppkastsyke!

Skrevet

Stakkars hun sov i sofaen, og våknet midt i sprutbrekningen:-(

Liker å ha jentene i nærheten når de er sjuke. Men lurer på om ikke skinnsofa er tingen gitt når man har små barn i hus....

Skrevet

Ja, det har visst gubben nevnt for meg også etter at jeg handla semska skinnsofa på innfall, hehe! Fått høre det noen ganger kan du tru...=P

Skrevet

Jeg fikk forresten nye dundyner og satengsengesett da eldste spøy utover hele senga vår i forrige uke....kanskje jeg burde hatt han i sofan, så vi kunne handla ny sofa i steden, hehe!

Uff, nei, er ikke no gøy når de små er sjuke. Her har vi vært sjuke på omgang hele desember, begynner å bli lei nå. Mellomste har ørebetennelse på begge ørene og ikke godt å se han har det vondt =(

Skrevet

Minsta begynte i barnehage i mai og vi har brukt kun to sykt barn dager siden da pga sykdom (noen har blitt brukt til sykehusbesøk pga etterkontroller av ymse slag). De to dagene har vært pga øyekatarr, så vi har vel i grunnen vært veldig heldig denne sommeren og høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...