Anne-B. Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Studiet går til helsike, jeg prøver og prøver, men får ikke til. Drikke meg full, kanskje?
dårlig ånde Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 noen ganger må man bare akseptere realitetene og kaste inn håndkleet. eller er du bare nok en av disse streberne som hyler "je kommer til å stryyyyke" og så hanker inn A-ene allikevel? sånne folk er så forbanna irriterende.
Anne-B. Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Da kan du slappe av, fordi da kommer jeg ikke til å irritere deg.
Anne-B. Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Ang. realitetene, så tror jeg at jeg må innse noen nå, som feks. at jeg ikke har hjernekapasitet nok til å studere. Surt.
dårlig ånde Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 kjedelig. er du sikker? dvs du har fått reslutatene, og de var fullstendig avvikende i forhold til magefølelsen da du leverte eksamen? karakterer er ubønnhørlige vet du, dine ferdigheter sort på hvitt.
Anne-B. Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Dette er en oppgave som jeg har brukt noen mnd på, eksamen har jeg ikke fått resultat på, men forundrer meg ikke om det gikk i dass og. Jeg forstår det bare ikke, fordi tilbakemeldinger fra veileder og sluttkarakter stemmer overhodet ikke. Æsj og bæsj.
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Hvor i dass gikk det? Veileder kan ikke gjøre gull av gråstein, men forsøker vel å oppmuntre til at du jobber med det du har mulighet til.
Anne-B. Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2008 Nei, det vet jeg jo, men jeg forventer såpass at jeg får beskjed om jeg er på bærtur, og det var jeg tydeligvis, med tanke på hva slags karakter jeg fikk. Men så kan jo veileder og sensor ha forskjellige meninger. Jeg venter spent på begrunnelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå