Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var gravid med gutten vår, fikk vi tidlig UL fordi vi rett og slett ikke viste hvor langt jeg var på vei! En usikkerhet på nesten fire uker.

Men hvorfor får dere tidlig UL? Privat eller gjennom lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

vi bestilte på volvat, det er en privat klinikk hvor du ikke trenger hendvendelse fra lege :)

Skrevet

Jeg tok innvendig UL privat for å få mer trygghet i at alt er som det skal og få vite om det var en eller to. Dette blir trolig min siste så synes det er verdt å betale for litt ekstra oppfølging, jeg synes en UL i løpet av hele svangerskapet er lite.

Skrevet

Er i uke 16 og har hatt 4 ul allerede..en i uke 9,10,12 og 14. Dette pga av en MA. Man blir som regel prioritert etter ufrivillige aborter.

Skrevet

Jeg har valgt å gå til oppfølgning hos en gynekolog denne gangen. Han tar ul hver gang. Så første blir i uke 8. Så kommer jeg til å bli henvist til Nasjonalt senter for foster medisin , for utvidet ul. i uke 12 og kanskje blir det ordinær ul der også...Siden vi mistet ei jente med en alvorlig hjertefeil tidligere i høst. ( det er pga det jeg også har valgt å ta kontrollene hos en gyn denne gangen...)

Skrevet

jeg vil ta tidlig ul fordi jeg ikke ane rhvor langt jeg er på vei , synes det blir lenge å vente til ordinær ul.... dessuten i statene så får man ul tidlig for å konstatere at det er noe der....

Skrevet

Jeg får tidlig ul siden legen min har ul på kontoret.;) Må bare batale for bildene. ;)

Skrevet

Jeg skal på tidlig ul i uke 11. Får det pga medisiner jeg har gått på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...