Gå til innhold

Sea Band = WOW! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELEG nokre timar fri frå kvalmen...det kjennest som eit mirakel! Eg har vore ekstremt dårleg i to veker - spesielt om natta av ein eller annan grunn. Grusomt har det vore. I dag fekk eg endeleg tak i Sea Band, og for første gong på lenge, sit eg no og kjenner lite til kvalmen. FANTASTISK! Berre håpar det varar ei god stund...:-) Eg har verkeleg prøvd det meste...ingefær, peppermynte, tørre kjeks, akupunktur. Akupunkturen funka i nøyaktig tre timar...så var det på´n igjen...Så no håpar eg verkeleg at eg har funne løysinga! Sea Band kan tilrådast folkens!

 

PS! Eg er 7+1 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et sånn bånd med en kule som skal presse på innsiden av håndleddet??

 

Har et sånn et sted i huset. Skal helt klart finne det fram om det er det du mener! :)

 

 

Skrevet

Jeg brukte det i forrige svangerskap og har begynt med det i dette....Det hjalp umiddelbart, og det gjør det fremdeles etter tre uker... Går med de konstant, bortsett fra når jeg sover.

Er generelt ikke så veldig plaget, mer uggen og småkvalm....

Men uansett så har det minsket plagene hos meg..

Skrevet

Ååååå, dere er så heldige som de funker på:) nyt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...