Nummer1 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 ENDELEG nokre timar fri frå kvalmen...det kjennest som eit mirakel! Eg har vore ekstremt dårleg i to veker - spesielt om natta av ein eller annan grunn. Grusomt har det vore. I dag fekk eg endeleg tak i Sea Band, og for første gong på lenge, sit eg no og kjenner lite til kvalmen. FANTASTISK! Berre håpar det varar ei god stund...:-) Eg har verkeleg prøvd det meste...ingefær, peppermynte, tørre kjeks, akupunktur. Akupunkturen funka i nøyaktig tre timar...så var det på´n igjen...Så no håpar eg verkeleg at eg har funne løysinga! Sea Band kan tilrådast folkens! PS! Eg er 7+1 i dag...
ifie Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Er det et sånn bånd med en kule som skal presse på innsiden av håndleddet?? Har et sånn et sted i huset. Skal helt klart finne det fram om det er det du mener!
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Jeg brukte det i forrige svangerskap og har begynt med det i dette....Det hjalp umiddelbart, og det gjør det fremdeles etter tre uker... Går med de konstant, bortsett fra når jeg sover. Er generelt ikke så veldig plaget, mer uggen og småkvalm.... Men uansett så har det minsket plagene hos meg..
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Ååååå, dere er så heldige som de funker på nyt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå