Snupi27 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 dere som har 2 barn, hadde dere søskenvogn eller bare brett førstemann står på? bare tenker hvis førstemann er rundt 2 1/2 trenger de da vogn mer når neste kommer?
Bella Swan Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Begge mine har sluttet med vogn når de har vært 2år.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Det er 2år og 4mnd mellom mine og vi investerte i en billig søskenvogn:) Veldig praktisk da vi skal på litt større shoppingturer, gå til butikken eller gå litt lengre turer:) Er jo forskjell på unger da, min eldste er glad i å sitte i vogn...
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Første slutta ganske nøyaktig da han var 2 år med vogn (ingen vogn, trille eller noe fra da av).
MintCondition Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Her slutta vi med vogn til eldste da hun var 2 1/2.
Blåmandag¤ Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Eldste sluttet med vogn da hun var 2,5. Har kjøpt søskenvogn til de to minste, det blir bare 1,5 år mellom dem.Får heller selge den vognen etter en stund.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Vi brukte 2 vogner i starten, når minsten kom til verden. da var eldste 3 år.. hun er veldig vilter av seg da, så det var greit å ha en vogn lissom
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har søskenvogn til de to minste, og eldste(4) sitter ofte frampå forhjulet når han er sliten hvis vi går langt.
Mersa og gutta <3 Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Vår 2 åring nekter å sitte i vogn. Vi var så heldig å få en søskenvogn før lillebror ble født. Men når vi prøver å gå på tur med den blir det bare hyl og skrik fra 2 åringen "GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SELV!!!!!" Søskenbrett har heller ikke vært noen suksess, så vi har gitt opp og lar han gå selv. Skulle ønske han satt litt i vogn av og til, ting hadde gått litt fortere da! Men han er utrolig flink å gå da!
Yo&La+spire Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Vi parkerte vogna helt da snuppa var 9 mnd;) Deilig! Hun går for det meste selv nå, men ved lengre turer eller visst eg skal skynde meg bærer eg henne selvfølgelig....Hadde eg hatt to tette ville eg bært minste og hatt største i ei lett trille....
Tante Bassa Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Mine to eldste er det 22 mnd mellom. Vi brukte to vogner hvis pappan var med på tur. Var jeg alene brukte vi søskensete på bagvogna. (dette var før de ståbrettene sin tid) Var veldig praktisk med det sete, men ser aldri noen som bruker det lenger. Forsøkte å bruke tvillingvogn da barna var 1 og 3 år, men det var et mareritt. De satt og sloss hele tiden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå