Anonymor Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 La oss dele pizza oppskrifter. Dette er min oppskrift: Fyll: 1 pk kjøttdeig 1 løk ( vanlig, ikke rød) 3 hvitløksfedd 1 boks med sopp, eller feske sopper. ( ca 4-5 store ferske) 1 boks med hermetisketomater. Grovhakket. ( bruker både med chilismak, eller basilikum, eller nøytral) Steker løk og sopp til det er gyldent. Kryddrer dette med cayennepepper, salt , vanligpepper og gastromat. Steker så kjøttdeigen og blander så alt sammen , og heller over de hermetiske tomatene. Lar dette surre lenge:) Bunn : Ferdig posen fra Toro! Bruker Familiepakken. Toppes med ost. Jeg bruker 2 forskjellige en vanlig revet pizza ost , og halvparten av mozarella ost! serveres med Rømme & Salsa! Kanskje kjedelig, men veldig god!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Haha hørtes ut som en typisk usofistikert harrypizza!!!!
Anonymor Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Jøss. Da er vel vi et stykk harryfamilie som liker denne Harry pizzaen! Lurer på hva dere sofistikerte har på pizzaen? Blåskjell, reker , toppet med et hav av kamskjell?
Ingeberta Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Harry pizza? Høres ut som den tradisjonelle, gode varianten som de aller fleste av oss vokste opp med på lørdagskvelden og elsket! Min er omtrent slik: Bunn etter ønske, jeg bruker gjerne den ferdige sammenrullede saken. Saus: Freser løk i rikelig olivenolje, tilsetter så hvitløk, hermetiske tomater, rødvinseddik, sukker, salt, basilikum/ønskede urter, pepper. Kokes 20 minutter. Oppå sausen chorizo, pepperonipølse eller annet kjøtt. Så pizzaost, og til slutt kremost, helst med urter, som jeg fordeler med teskje i klatter. Noen ganger bruker vi bacon i stedet for annet kjøtt, da legger jeg det over osten i stedet for under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå