flypapir Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 ..kan den da allikevel snu seg fra høyre til venstre eller blir den da "sittende fast" i den stillingen frem til fødselen? Mener å ha hørt at den fremdeles kan snu seg, men får ikke det helt til å stemme selv...
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Er ganske sikker på at babyen ikke kan snu seg når den først har festet seg.
flypapir Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Er det jeg også mener.. Går og venter på at min skal feste seg "rett" vei!
mamma-for-første-gang Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Babyen kan fint bevege seg fra side til side selv om hode er festet. At h*n fester seg betyr ikke at h*n sitter bom fast, bare at hodet har kommet ned i bekkenet
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Mener at den iallefall kan snurre rundt sin egen akse...
Kjærlighet <3 Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Stemmer at babyen kan snu seg fra siden til side, eller rundt sin egen akse om du vil :-) Men om hodet er festet riktig vei, vil den ikke snu seg til tverrleie eller seteleie :-)
flypapir Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2008 Ok, var det jeg mente å ha hørt tidligere også. Synes bare det høres rart ut... Jeg vil, pga tidligere stjernekikkerfødsel, at han skal ligge med ryggen mot venstre når fødselen starter. Men ettersom de kan snu seg selv om hodet er festet får jeg jo ikke vite utgangsposisjonen før fødselen starter!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Babyen kan fint bytte side ja...Har ei svigerinne der da har skjedd at jenta flytta seg fra eine til andre side etter at hode hadde festa seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå