Gå til innhold

Tine kremost

mamma til 2 gutter:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vi spise det?? Hva med pinnekjøtt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spise begge deler, se på matportalen.no :)

Skrevet

oki takk for det:)

Skrevet

på sånne pakker står det om de er varmebehandlet eller ei,hvis man gidder å ese på pakken. pinnekjøtt er veldig salt så man bør ikke spise voldsomt mye men det er også varmebehandlet. Kusina mi var gravid i fjor,omtrendt 20 uker på julaften og hun spiste bra med pinnekjøtt. Skulle tro dette gikk bra men hun este ut dagen etter..dette sannsynligvis den eneste grunnen er vann.Væskeopphopning i vevet pga av at pinnekjøtt hadde mye salt og hun drakk forferrdelig mye.Så er man veldig utsatt for slik under en graviditet med alle hormoner osv,så man bør være litt forsiktig hvis man vil unngå å kanskje se ut som man har gått på vannvogna for lenge.

Skrevet

Jeg gidder å lese på slike pakker, men desverre så står det ingenting om at den er pasteurisert. Ringte Tine for å spørre. Alle produkter fra Tine er pasteurisert sa de. Jeg spurte hvorfor de ikke skrev det på baksiden av produktene. De var i ferd med gjøre om på dette nå sa de. Så da er det bare å lese på baksiden så får vi svar. GOD JUL

Skrevet

Slik jeg har forstått det har det vel (frem til nå) stått på pakken dersom osten er upasteurisert da de er forpliktet til å opplyse om dette. Er osten pasteurisert skriver de ikke noe...

Skrevet

ok da kan jeg trygt spise osten..

Men være litt forsiktig med pinnekjøtte. Har termin 7.Jan. Vil jo ikke føde i 2008..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...