Prinsen & spiren Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Endelig var dagen her, og vi skulle på første UL! Jeg var 6+6, og utrooolig spent på hva vi skulle få se. Dum som jeg er , tok jeg en test idag tidlig.. og den var mye svakere enn tidligere tester, og tenkte med en gang at her hadde det gått galt igjen. Derfor dro jeg på UL med en klump i magen... Men såååå , hjertet på den lille spiren vår banket og banket. Nydeligste vi noen gang hadde sett, og noen tårer trillet og beina skalv. Ble satt to dager tilbake, men det gjør ingen verdens ting. Termin ble 14 aug og spiren vår er 8,3 mm Noen som vet hvor stor sjans det er for at alt går bra ? Nå som vi har sett hjerteaktivtet
julius06 Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Så herlig, et bankende hjerte. Gleder meg til det er min tur å se og høre. Tenk positive tanker og ikke tenke for mye på det som ikke skal skje er min tanke og plan.
Kjærlighet <3 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Så deilig å ha sett hjertet som slår!!! :-) Vet ikke hvor stor sjansen er, men den skal visst være mindre i det man har sett hjertet:-) Klem
Prinsen & spiren Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Det var helt, helt utrolig Så er glad jeg tok en tidlig UL : )
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Hei!! Så bra du fikk en god opplevelse på tidlig UL så kan du senke skuldrene igjen Jeg har hørt at sjangsen for å miste er under 10 % når man har sett hjertet slå,men vet ikke sikkert...
Curly-mor :) Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Så fint at alt er som det skal være!
Prinsen & spiren Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2008 Det var helt fantatisk : ) Mener jeg har hørt noe liknende jeg også
Prinsen & spiren Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 Fant det nå " Dersom det er sett hjerteaktivitet hos fosteret ditt, er risiko for spontanabort redusert til under 10%. Kari Anne Trosterud, Gynekolog " ( hentet fra http://www.kvinnelegen.no/wip4/sos_detail.epl?cat=716 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå