Gå til innhold

Hvem gir man takkekort til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man får gaver ev en stor gjen med x-kollegaer feks, skal hver og en da ha takkekort? Hva med folk man egentlig har null kontakt med og ikke kjenner, som man får gave fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig gir man takkekort til de man har fått gave fra, for da er det tydelig at de har funnet det verdt bryet å gi en gave. Og hva mener du med x-kollegaer, er det kollegaer du hadde på en tidligere arbeidsplass, eller folk som har slutta på jobben din? Idet første tilfellet sender du kort til dem samlet, i det andre til en og hver.

Skrevet

gir til alle du har fått noe av...

kommer litt ann på med kollegaene.. fikk du en pakke til sammen fra alle så gir du ett samlet kort..

fikk du en pakke av hver eks-kollega gir du til hver og en...

det er jo en takk for pakken så da må jo alle som ga dåke pakker få takkekort:)

Skrevet

får man en pakke fra 5 personer,så gir man jo 5takkekort. kan ikke gi ett takkekort. blir litt feil.. hvem av de 5 skal ha kortet da lissom??!!???!!??

Skrevet

Du anonym over her. Jeg tror de som har svart før meg mener at om du får fra "jentene på jobben" så kan du gi ett kort til dem samlet som settes opp på kontoret o.l. Det er hvertfall flere på min jobb som gjør det sånn både med dåp og bryllup så sant gaven var fra en gruppe med kolegaer da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...