bollus med bolle! Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 På hvilket stadie går man over fra å gjøre innvendig til utvendig ultralyd??? Noen som vet???Og ser man like mye???
Springbaby2012 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg var på tidlig ultralyd da jeg var akkurat 11 fullgåtte uker. Da sa hun at det var akkurat på grensen mellom å ta innvendig eller utvendig, men hun valgte å ta innvendig fordi det ville gi bedre bilder. Det var veldig deilig å se! Den lille krabaten sprellet skikkelig med både armer og bein!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå