Yo&La+spire Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Eg studerer..dvs at om eg får en baby nå så får eg både støtte fra lånekassen og enganstønaden Men eg har en liten jobb....eg tjener under skattegrensa...men vil eg få perm-penger fra jobben dersom eg får barn nå, og dermed miste åerm-stipendet fra lånekassen og engangstønaden? Eller får eg ikke noe fra jobben fordi eg tjener så lite? Kan eg vege hvem eg vil ha penger av, eller må eg slutte å jobbe for å få penger fra lånekassen og engansstønad? Håper noen forstod...og kan hjelpe meg;)
Sjokoladekaka Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Du kan tene litt, før det går ut over eingangsstønaden. Eg veit ikkje inntektsgrensa, men det står sikkert på nav.no ein plass;) Du kan ikkje velge. Enten har du tent nok til å få perm.pengar, eller så får du eingangsstønaden.
Yo&La+spire Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Takk:) Høres rimelig ut....Men vil dette på noen måte gå ut over lånekassen sine utbetalinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå