Gå til innhold

Ang. kjipe venner...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er koselig å be venner til middag el. bare kaffe og noe attåt:)

Burde jo bare gledet meg over at jeg er en spandabel person og ikke brydd meg om de som ikke er det......men så klarer jeg altså ikke og la være ;-)

Irriterer meg sånn over de som ALDRI inviterer på noe, og som også er drikjip når vi feks skal ut en tur, kan liksom ikke spandere en kaffe engang, men venter alltid på at andre skal gjøre det........

OG det har ingen ting med dårlig råd og gjøre, for jeg er absolutt ikke den som har best råd, snarere tvert i mot....

Er det andre som også føler det slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns av og til at jeg spanderer litt vel ofte i forhold til enkelte av venninnene mine. Og det er ofte hun venninna, som alltid har god råd og mye penger, som er mest gnien. Enten må vi spandere, eller så må vi betale på øret likt. Kanskje sånn hun har fått mye penger.

Skrevet

Glad ikke jeg har så kjipe venner som dere. Vi i vennegjengen min betaler for oss selv når vi er ute å tar en kaffe eller lunsj. Men vi inviterer hverandre ca like mye hjem.

For meg er det hvertfall ganske normalt å tilby kaffe,te,brus,saft,kaker,kjeks eller noe når folk kommer. Kanskje jeg er oppdratt gammeldags. Men isåfall er jeg glad for det:)

Men det er jo veldig koselig å gi:) Hender titt og ofte jeg har med meg ting når jeg blir bedt bort også:)

Skrevet

UPS.... Glad jeg ikke har så kjipe venner som dere har skulle det stå. Gikk litt fort her.

Skrevet

Jeg synes iallefall at det er naturlig at om ei venninne har litt dårlig råd en dag, så spanderer man på henne, og så spanderer hun neste gang. Normalt betaler vi for oss selv, men er ikke redd for å hjelpe andre en gang i blant heller.

Vi pleier ikke å møtes hjemme hos hverandre, har vel kanskje med at vi bor hos familiene våre når vi for en gangs skyld kan møtes, og da blir det litt vel folksomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...