Gå til innhold

Forbannede oppkastsyke! Er vi flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa fikk selvfølgelig oppkastsyken idag, rett oppi julen! *sukk og stønn*

Nå lever hun på noen få bokstavkjeks og eplemost/farris.

Ber til Gud om at vi voksne ikke får det og at hun blir frisk igjen til jul.

Ble sikkert smittet når vi var på HS kontroll.... *argh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min minste fikk det natt til i går, og var ferdig i formiddag :-/

Er grusomt!

Han ville ikke ha noe som helst å spise...

Skrevet

desember er oppkastsyke mnd,hvertfall i bhg! smitter såå lett..dattern vår hadde det..men bare 1,5 dag..var heftig mens d stod på oxo.. jeg vaska spy å følte jeg var full av det overalt etter første dagen..men ble ikke syk bare vær supernøye med håndhygienen! go bedring da..!

Skrevet

Oppkastsyken er helt grusom ja, husker sist vi hadde den i hus. Bare snuppa som fikk den da, men slekta skydde jo oss i over en uke. Så da gikk jeg helt alene sammen med snuppa som var dritdårlig hele uken og tørket spy og vasket klær og gulv+++

Vil liksom ikke ha det nå, er jo nok stress nå før jul! :os

Hvor lenge er det de ikke skal ha spydd før en kan kalle de friske forresten? Glemmer det fra gang til gang jeg.

Skrevet

Håhå, ja du skulle bare sett hvor jeg vasker holdt jeg på å si! ;o)

Her både vasker og spriter jeg hendene nå når dette er i hus, desinfiserte toalettet etter hun stod å snakket i den hvite telefonen med.

Grøsser med tanken på å være syk Julaften nemlig.

Skrevet

I det jeg gikk fra jobben i dag ringte de fra barnehagen, eldstejenta hadde kastet opp. Og sånn har det fortsatt. Vi har drevet skadebegrensning, så samboeren min og yngste datteren har reist på hytta. Krysser fingrene for at hun er den eneste som blir syk.

Men jeg gråter jo nesten selv når hun kaster opp for jeg vet hvor forferdelig det er:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...